jupijup aşkım bugün bir doktorun videosuna denk geldim. 6 aydan 2 yaşa kadar rsv olabiliyormuş bebekler zaten bağışıklık henüz tam olarak gelişmediği için. Benim doktorum da benim insiyatifime bıraktı sen bilirsin ister yaptır ister yaptırma devlet zorunlu tutmuyor diyor.