Şuan SAT a gore 6+6 haftaligim. Gebeligimi 5. Haftalikken ogrendim ama yaklasik 3. Haftadan beridir cok şiddetli goz kararmam var. Bi anda bacaklarimdan kan cekiliyor gibi oluyor yere dusecek gibi olup kendimi yere atiyorum ve birkac dk sanki bilincim gidiyomus gibi oluyor. Aniden kalkmiyorum normalde gun icinde yasiyorum bunu. Ilk hamileligimde hic bunlari yasamamistim ama 3. Haftadan beri boyle yasamam normal mi bu kadar erken belirti?. Son 2 reglim 5 gun arayla olmustu acaba 6+6 dan daha mi ileri gebeligim? Randevuma 1 hafta var daha hic gitmedim