Busrababuz babymomm çatı muayenesi hiç yapmadı hep ultrasonda baktı herşey normal dedi bende buna göre normal gibi yorumladım ama doktorum birşey demedi bide nedense bayan doktorlar çok gergin geliyor bana 🤣 normalde bol bol soru sorarım
babymomm Busrababuz bebeğin gelişimine her seyine baktıktan sonra bana bakıyor canım rahim uzunluğuma acık mı kapalı mı olup olmadıgına kan akısıma doğum seklime hangisinin uygun olduguna bunları yapmıyor mu sormadan
babymomm Busrababuz resim ekleyemiyorum beni instgramdan ekle sana verdiği kağıdı da stim doğum zamanı yazan 1905ruyamm53
Busrababuz babymomm doğum için erkek doktoru eşime kabullendiremiyorum evlenmeden önceki doktorum erkekti çokta memnundum hamile kaldigimdada onu istedim ama sağolsun eşim istemiyor