fatmanur2707_ 1 hafta önce normal doğum yaptım biraz önce birden suyum gelmiş gibi ani ve yoğun kan geldi halıyı bile batıracak kadar ve pıhtı da geldi Şimdi galiba iyiyim normal mi
ebobel fatmanur2707_ içiniz rahat etsin diye acile gidebilirsiniz bende cuma günü doğum yaptım ama kanamam çok değil parça parça geliyor bazen beni de o korkuttu