Herkesin saglikla bebegini kucagini alması dileğiyle… Su haftaya kadar buyuk bi sıkıntımız olmadi. Umarım saglikla kalan gunumuzu tamamlayip vaktinde saatinde ve en önemlisi bebegimle birlikte evimize dönmek tek dilegim. Sizlerden naber kizlar durumlar nedir?