Mahbubaa Benim doğumum Temmuz’da olacak inşallah. Şimdiden ebebek’ten birkaç body aldım. Temmuz oldukça sıcak olduğu için çok fazla kıyafet almayacağım çünkü bebek o kadar fazla kıyafet kullanmayacak ve çok hızlı büyüyorlar, bu yüzden çok fazla şey almak gereksiz.
Beşik konusunda ise hâlâ hiçbir şey almadım çünkü seçmek gerçekten çok zor.
Temu’dan hiçbir şey alma. Bu ürünler Türkiye dışından geliyor ve yurt dışından alışverişlerle ilgili yeni bir yasa var. Bu yüzden paketi teslim alabilmek için oldukça fazla vergi ödemen gerekebilir.