Kızlar ben 18+2 iken rahim ağzım 38 mm idi şimdi 20+0 ve 32 mm düşmüş çok hızlı düşmüş doktor bebek biraz aşağıda dedi , kısalma ilerlerse dikiş atarız dedi progestana başlatırım dedi napmalıyım kızlar riskli gebeliğe girerim sınırın altına düşerse lütfen yardımcı olun bebeğime bişey olur diye korkuyroum