nur06nur Canım şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kucağına al yavrunu, burda sana normal doğumu savunup sezaryeni de kötüleyen çok insan olacak ya da sezaryen ol normal doğum zor diyen de her iki türlü de doğumun kendine göre zorluğu var ve burda kararı sen ve bebeğin verecek çünkü bebek ne şekilde doğmak isterse öyle doğar yani saatlerce normal doğum için sancı çekip sezaryene alınabilirsin o yüzden akışına bırak bebeğin sağlığına göre en doğru kararı doktorun verecektir, ben sezaryen doğum yaptım tamamen kendi isteğimle keyfi oldum ama bu tercih benim o zamanki sağlığım ve psikolojime göreydi o yüzden bence kendi ruh halin ve bebişin nasıl isterse öyle doğum yap ikisi türlü de kolay rahat sağlıklı bir doğumun olsun inşallah ❤️