ceydatck Gebze de bir doktor önerisi var mı ? 2. Doğumum mecbur sezeryan olacağım işinde iyi ilgili ? Medicalpark mine atlı nasıl sizce ?
sakarbirhanim ceydatck yüzyıldan Seher hanımı öneriririmm. Hem çok ilgili hemde elinin çok hafif olduğunu söyliyorlar. Bende gebelik başından beri ona takipliyim
balminnak ceydatck fatıh devlet hastanesı karsısındakı vm medıcalpark talıp karacor doktorum cok ilgili muyane surelerı uzun
belis19 sakarbirhanim bende seher hocaya gidiyorum çok memnunum 🥰siz kaç haftalık oldunuz doğum ücretini konuştunuz mu ☺
sakarbirhanim belis19 35 haftalık oldum çok şükür, doğum ücretini eşim hasta yatışa sorduğu zaman sezeryan için 50 bin demişler 🤗
esocaan sakarbirhanim ne zaman sordunuz acaba ben geçen hafta sorduğumda 45di haziranda zam gelecek dediler
sakarbirhanim esocaan biz soralı çok oldu yaa. İlk sezeryan 50, ikincisi 45. Sizin 2.sezeryan mı acaba