Benimde 2.hamileliğim bir kızım var 6 buçuk yaşında. İlki çok aşır tiksinmeli kusmalı geçmişti 5.aya kadar çok zordu benim için. Ama şuan ki gebeliğim uyku hali geçiyor bulantı kusma hiç olmadı çok şükür koku hassasiyetim yüksek, Gögüslerim hassas ve dolgunlaştı şuan 9+1 haftalık olduk 😇