meftunee 8 ay oldu doğum yapalı, ilgileri alakaları hoşuma gitmişti ha ozel gibi degil ama en azından iyilerdi. Odalar cok cok elzem durum olmadıkça tek kisilik yanınızda sadece kadın refakatçi kalabiliyor. Temizdi odaları gerçekten. Normal doğum yapmıştım tek sıkıntım her gelenin alttan muane etmesi ve bunu tüm stajyerler görmesiydi onun dışında cok memnun kaldim. 30.haftamdan sonra devlete geçmiştim, korktuğum gibi olmadi asla ama bur daha yapar mıyım sanmıyorum yinede büyük konuşmayayım tek sıkıntım muane konusuydu🫂🙏🏻 Sağlıcakla dogumunuz olsun💖