Denizim YaprakAydnKestel bende 18+3 oldum benimde hafiften sismeler basladi bugun yuzugumu cikardim sabah cok rahatsiz etti,tuzsuz yemek cok zor😓
Gulnur YaprakAydnKestel evet normal benim 5 ayda siameye basladi hatta 4 ayda burnum sismisti tuzluda yesen yemesende sisiyorsun herkes takmis kafayi tuza tuz hastasi degilsen yesende yemesende sisiyorsun
GufranGngrDrz Tuzlu yiyosan hayatından çıkar 😄 benimde 5.ayımda şişmişti hemde morarıyodu. Yüzüm başlamıştı şişmeye parlıyodu artık heryerim şişkinlikten 😄tuzu azalttım geçti son ayımdayım şimdi sadece yorulunca şişiyor ayaklarım