znnnr Yumurtlamam geç olunca adetim kaydı en geç bu haftasonu olmam lazım sat 9 Nisan bat 14-16 mayıs (yumurtlama ile değişti yumurtlama 2 mayıs )
Denizz44 znnnr Benimde kaydı ya bu ay aynen bende 2 mayısta yumurtlama gördüm bu ay çok geç yumurtladım
Denizz44 znnnr hayır yapmadım yapay zekaya göre test yapsamsa çıkmazmış gecikmem yok şuan diye anlamadım ki ne yapsam
Denizz44 znnnr benimde hormonlarım normal adetlerimde düzenlidir ama ultrasyonda Pcos görünümü var 🤦🏼♀️
znnnr Denizz44 Allah Allah bilmiyorum benim de adetler hep üç dört gün ileri atar ama testler ultrason normaldı