Ankara-06 canım elif hanıma gidiyorum bende doguma 4 ay var cok arastırdım hasteneye zekai tahie zübeyde hanıma bakarsan cok cok iyi hastane hiç yoktan hastaları calışanları iyi öyle her insan gelmiyor sincanda var kadın dogum evimin yanında ama oraya gitmedim her insan insandır kınamıyorum tabiki ama degişik degişik kadınlar geliyor bagırab cagıran buraya gidiyorum herkes sessizce bi köşeye oturuyor sırasını bekliyor kAvgasız gürültüsüz elif hocaya tavsiye ederim ilk başta sana suratsız gibi gelcek ama sonradan tanıdıkca samimi olcaktır işinin uzmanı dogum cıkışında tekli oda tercih edebiliyorsun ücret ödeyip digerli türlü de en fazla iki kişilik odada olursun eskiden özel hastaneymiş zaten sonra devlet almış