Evime yakın şehir hastanesi 3-4 cm açıklığım var deyip takipli olduğum araştırma hastanesine gönderdi ama burada 2 cm açıklık olduğu bununda ilk doğumumdan dolayı normal olduğunu söylediler 2 saatte bi alttan muayene olup Nst çekiliyor ama açıklık artmıyor saat 22.00 den beri hastanedeyim eve dönsem bebeğimin rahatsız olduğunu söylediler riske atamıyorum napacağımı bilmiyorum ilk doğumumda 4-5 cm açıklığım vardı tesadüf öğrendim ve doğum başladı eve dönmeye de korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım 38+4 haftalığım