denizhimi Test 10 dk sonra belirginleşti üzülüyümmü seviniyim mi bilemedim kafayı yiycem şuan size saat 3.36 da yazıyorum eşim birazdan işe gidecek ona sürpriz yapmak istiyordum ama hemen çıkmadı sanırım negatif
znnnr denizhimi klavuzunda on dk dan sonrasını dikkate almayın diyorsa olabilir ama markaya kimse güvenmiyor
denizhimi NilVibe normalde ilk çıktığında çizgi gördüm ama sonra koyulaştı bide henüz adetin geçikmedi 2 gün sonra adet olmam lazım testin yorumlarını da okudum yalancı pozitif veriyormuş bilemedim yarın belki testi tekrarlarım
denizhimi znnnr normalde ilk çıktığında çizgi gördüm ama sonra koyulaştı bide henüz adetin geçikmedi 2 gün sonra adet olmam lazım testin yorumlarını da okudum yalancı pozitif veriyormuş bilemedim yarın belki testi tekrarlarım
znnnr denizhimi yarın başka marka bak awox çok güvenilirdi herkes ona da isyan etmeye başladı prodoctor güzel ben ilk gebeliği onla öğreniştiö
denizhimi znnnr evet cnm ben normalde prodoctor almak istiyordum zaten anneme test almasını söylemiştim bunu almıştı umarım artık güzel haberler alırım
nazliergun Regl üzerinden 4 hafta geçtiyse doğru olabilir silik çıkmış regl zamanını bekle zamanı geçtiyse bi kan testi daha iyi olur net sonuç alırsın
denizhimi nazliergun evet geçti silik çizgi var ama bu testin yanlış pozitif verdiğini söylüyorlar dediğiniz gibi bu gün gidip kan testi veriyim
beybimom_ denizhimi bence var ya bende adetime 5 gün kala öğrenmiştim benimki baya pembe çıkmıştı ama
beybimom_ denizhimi en iyisi gidip kan vermek çok küçükse bile gösteriyor ben bi kere test yapıp gidip kan vetmiştim