fatimasaliha ben çam sakurada dış gebelik için yatarken yani bebeğim tüpte iken prosedür gereği (!!) boş rahme kürtaj yapıldı ve bilgim dışında, anestezisizdi. Muayene edeceğiz diye odasına çağırdılar, muayeneden sonra kısa bir işlem daha var diyip kürtaja başlamışlar canım yanıp çığlık atıp ağlamaya başladım, az kaldı diye oyalaya oyalaya 1-2 dakika sonunda bitti dediler. Elim ayağım boşaldı, kahroldum ayağa kalkamadım. Neydi bu neden dedim, kürtaj yaptık dediler, iyi de tüpteyde bebek dedim evet ama prosedür dediler. Odadan çıkıp kendi odama gidip özel doktorumu aradım, yapılmaması gerekirdi keşke izin vermeseydin devlet hastaneleri böyle araştırma ya da eğitimler için rahim duvarından parça aldırıyorlar asistanlara dedi. Anında tedavi reddi imzası verip çıkış yaptım. Özel takipli olduğjm doktorun anlaşmalı olduğu hastanede ameliyat olup dış gebeliği sonlandırdık. Mutlaka anesteziyi teyit edin öyle kabul edin, anestezisiz kabul etmeyin. Allah vicdanlı doktorlara, ebelere denl getirsin inşaallah.