NURmarangoz Kubracma hayır ya hissetmedim😄 yani böyle hafif batma gibi şeyler oluyor art arda onlar hareket mi bilmiyorum ama öyle tekme yumruk diyeceğim sert bir dürtme hissetmedim ben 😄
NURmarangoz Bi de şey sorucam size kızlar örneğin 17+4 olduğunuzda 17 haftalık mı diyosunuz 18 haftalık mı 😄
Ozgle seyma281015 bende aynı devam ediyor bitmeyecek artık ümidim kesildi doğuma kadar kuscam heralde.Benim cinsiyeti kız sizinki?
Htc223 Minejjan evet Bnde onu fark etmiştim naısl olur ananas çok büyük demiştim 😂😂 19+1 olduk benmde bel ve sırt ağrılarım başladı bu hafta karnımda çok çıktı git gide şişiyor gibi hissediyorum 😂
butterfly4 @Kubracma 18+4 olduk 1 haftadır mide bulantım bitti inanamıyorum su bile içemiyordum su içiyorum artık yemek yiyebiliyorum, hareketlerini hissetmeye başladım onun dışında yoruluyorum hemen