betul_3543 aynuruzun12 Banada öyle dedi 12 haftalık bacaklarını açmadı erkeğe benzio gibi dedi neye göre dedi bilmiyorum özele Gidicez Bugğn 14+4 2 gün sonra
aynuruzun12 orhismommmmmm ilk keseniz nasıldı benım kızlarda erkek dedıler ama kız cıktı sımdıkı kesem kızlardan daha ayrı
orhismommmmmm aynuruzun12 ilk kesem yuvarlakdo ay gibi. 12. Haftada muz gibi olmaya başlamıştı seninki 12. Haftada yuvarlak. Bu arada bana 16. Haftaya kadar kız denildi 18 de değişti çok şaşırdım kıyafet bile almıstım