tahinpekmez Merhaba hanımlar, 35+5 olduk. Bebeğimin kafası hala yukarıda. Tam olarak ne zaman döner? Ya da benim gibi olup da sonradan bebeği dönen anneler var mı içinizde? Normal doğum pozisyonuna girsin istiyorum, ama biraz panik oluyorum ister istemez.
Hilalalara tahinpekmez benimde 36 haftalık ama hayla dönmedi gerçi ben sezeryan olucam ama postun yukarda kalsın diye yazdım 😇
ebru23 tahinpekmez 38 de dondu bizim gelinin 8 cm acildi kizin tansiyonu ciktigi icin mecbur sezeryan oldu ama 38 dede donme sansi var
Tiredmother tahinpekmez panik yapma canm ben 32 şeyken doktor Doğum pozisyonunda ama o zamana kadar iner çıkar pozisyon değişir saatlik bile değişebilir demişti
DnzNhr Merhaba merak etme o zamanı gelince Rabbimin izniyle geliş pozisyonuna girer☺️ Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻❤️
Zynpdrgn Benim 31 de döndü secde süresini okuyup dinlemeni tavsiye ederim onu dinleyince dönmüştü benimki
Irmyldm9 tahinpekmez. He birde plates topun varsa yada komşudakiyle bile olur çık üstüne 10 dk zıpla oturarak böyle yavaş yavaş yardımcı olur sanırım benim bebeğim öyle döndü😊
tahinpekmez Dygnsn Küçük bir ihtimal demeyeymiş iyiymiş.. Ama bak arkadaşlar yazmış 38’de dönen de varmış. Umutlu olalım.