gunes866_ suyun fazla diye 39 haftada seni yatırıp suni sancı vercez dediler perşembe günü 39 haftalık Olcam direk acile git yatışını yapsınlar dediler ben 40 haftayı beklesem belki kendi sancım gelir diye tedirginim suni sancı çok çektim ilk doğumda kızımda Buda öyle Olcak diye tedirginim