Kızlar 38+4 haftalığım bugün çatı muayenesi yapıldı normal doğuma bi engel yok açılmam da yok henüz ama biraz kasılmalarım var sancı gibi değil ama bebek kendini hep aşağıya doğru itiyor sizce çatı muayenesi doğumu tetikliyor mu? Bebeğimin kilosu 3400 gr olmuş eğer cumaya kadar doğum başlamazsa ve bebek bu hızla kilo alırsa sezaryen doğumu öneririm dedi doktorum