tugce4545 20 günlük bebeğim gündüzleri uyuyor 2 3 saatte uyanıyor emmek için ama g3c3leri olunca ağlama krizleri tutuyor karnı tok altı temiz gazını çıkartıyorum ama yok bı ağlamaya başladı mı 2 3 e kadar ağlıyor sonra yorgun düşüp ağlıyor kolik mi acaba
sarilale123 tugce4545 hep aynı saatlerde geçmeyen ağlaması varsa muhtemelen kolik olabilir, zaten bu haftalarda başlar.Doktora gitseniz ilaç başlar bebeğe o bi tık rahatlatır
tugce4545 sarilale123 evet akşam saat 10 dan sonra başlıyor ağlamaya bazen 11de başlıyor 2 3 e kadar belli aralıklarla ağlıyor yarın kontrolümüz var o zaman söylerim