Merhaba kızlar 12+2 de ikili taramaya gittim ultrasonda doktor %95 erkek dedi. Çok fazla cinsiyet sonradan kız oldu yada erkek dediler yazıları okudum kafam karıştı değişme ihtimali çok mu oluyor başına böyle birşey gelen Oldumu cihaz yeni bir cihazdı