minikmucit mirac16 hiç vakit kaybetmeden acile gitmelisin. Yerleşme kanaması çok az olur. Senin kanaman daha fazla sanırım. Ben bu şekilde düşük yaptım daha önce. Seni korkutmak istemem ama hastaneye gitsen ne kaybedersin ki
fatimasaliha mirac16 5. Ve 6. Haftada bu yerleşme kanaması dedi dr. Adet bıtınce çamaşır da rengi çıkar ya kahverengi gelir öyle idi. 7 den sonra bitmişti
eebrulli fatimasaliha benimde anlatmak istediğim durumu sağolsun hanımefendi anlatmaya çalışmış. Teşekkür ediyorum
fatimasaliha eebrulli ya bu arkadaşımız mutlaka dr a gidecek zaten. Hiçbir anne evham olduğunda evde duramaz ki.. Ama bu haftada 1 ped dolusu kadar kanama yoksa telaş etmeyip yerleşme kanaması olduğunu da bilmesi gerekiyor.
snltgc mirac16 benim regle göre 4+5 bugün sabah çok hafif pembemsi kahvemsi bir leke geldi peçeteye. Muayene oldum hemen progestan başlattı. En ufak bir leke bile düşük riski demek önlemimizi alalım dedi doktor. Bol bol dinlenme ve ilişki yasak dedi. Siz de mutlaka muayene olun ilaç başlatır doktor. Yerleşme filan da olduğunu düşünmüyorum yerleşme denilen şey yumurtlamadan sonraki hafta olur yani regleden önceki hafta. Riske atmaya değer mi Allah korusun.
eebrulli fatimasaliha ben anlatmaya çalışmaya fırsat gelmeden en kötüsü söylemeden orta bir şekilde rahatlatarak söylemeye çalışıyordum ama yanlış anlaşıldım. Bende düşük yaptım bilmiyordum söyleyenler çok oldu kötü aonuclandıktan sonra bilemedim gittim. Bende anneyim hiç kimsenin vebaline girmek istemem Allah korusun. Bilinmesini acile gidince bizzat kendisinede söyleyecekler saten endişendirmeye gerek yok yazık günah. Doktora tabikide gözükmesi gerek ihmal edilmesin
fatimasaliha eebrulli sende mi düşük yaptın. Benim bebeğin de kalbi durmus dedi dr. Renkli ultrason da da baktılar. Devlette mi olmuştun sen
orhismommmmmm eebrulli benimde önce çok az geldi sonra ⅔ pet doldu aklımı kaybettim resmen o süreçte dedıklerımle sizi üzmek istemem ama daha ilk gebelıgım diyor bize soruyor biz ona normal kanama evde kal dersek belki gitmeyecek çocuğuna bişi olacak ondan elim ayağım titredi sizde hamileysenız sizi üzmek istemem iyi geceler
eebrulli fatimasaliha ben 7. Haftanın içindeyken düşk yaptım bir sonraki hafta gittiğimde kalp atışını duyucaktım ama nasip olmadı malesef. Devletteydim doktorum yoktu bilmedıgım için. şuan hamileyim özele gidiyorum her şeyimi soruyorum akıllandığım için
eebrulli orhismommmmmm mirac16 son durumun ne arkadaşım birşey söyler misin bizi merakta bırakma bari Allah korusun İyi haberlerini alırız
orhismommmmmm mirac16 ya çok üzüldüm Rabbim sabır versin tez zamanda kucağını doldursun @eebrulli sende merak etmiştin
naciyem Kızlar bende bugün muayne oldum kese oluşmuş ama rahmin kenarındaymış yani ortasına gelmemiş bu durumu yaşayan varmı tüp ve rahim arasındaymış şuan
mirac16 Sağolun kızlar. Allah razı olsun. Çok üzüldük. Allah hayırlısını sağlıklısını versin. Tek tesellimiz bu.
eebrulli mirac16 Rabbim üzüntünün karşılığını verir mutlaka en kısa zamanda hayırlısıyla sağlıkla bir şekilde kendini karamsarlığa düşürme sakın. Seni çok iyi anlıyorum Rabbim benden 1 aldı ama şuan 2 tane nasip edecek gönlüne göre versin inşallah 🙏🏼:)
mirac16 eebrulli Allah uzun sağlıklı ömür versin evlatlarına inşallah 🙏🏻 dün gece yanımda oldun destek oldun Allah razı olsun
eebrulli mirac16 seni veya kimseyi yanlış yönlendirmek asla istemem. Başıma gelen olayları sana az stresli atlattırmak istediğim için biliyorum o psikolojiye düşmek gerçekten kimsenin başına vermesin çok zor. Rabbim tekrardan gönlünüze göre versin bol bol bu süreçte dinlen stres yapma olabildiğince gül kahkaha at hatta en kısa zamanda hayırlı haberlerini duymak nasip olur 🙏🏼😇