emmy06 ultrasonla bakıldığı yer vajinada bebeğin bulunduğu yer rahimde rahim çok daha ileride bebek sıvının içinde korunuyor arada mesafe var bakılmadan önce koruyucu kılıf geçiriyorlar ve jel sıkıyorlar hani tahriş olma problemi de yok kaygan oluyor zaten şu ana kadar aklımı hiç gelmedi bu fikir doktorlara bu süreçte güveniyorum belki bu süreçte yedi ya da sekiz tane doktorla görüşmüşümdür hiçbirinden de bunun zararı hakkında bir şey duymadım