sudelss Kızlar bugün 15+2 oldu ölçümlerde 16 hafta çıktı doktor da %80 erkek dedi bugün sabah bakan doktor da erkeğe benziyor ama 10 gün sonra tekrar gel dedi çevremde eşim dahil herkes kordondur o diyor sinirlerim bozuldu sizce gerçekten kordon mu 16 haftda yanılma olur mu ?
melisasak35 sudelss eşin ve çevrendekiler doktordan daha doktor herhalde 😂 3 oğlum var bana görede erkek pipi görünüyor yani yanılma olacagını snamıyom olursada buyuk spriz olur
Zarifhnm1 sudelss benim ultrasonda böyle bende gördüm çıkıntısını ama ikinci kontrolde doktor arasını boş gördüm kız diyorum dedi kordon bacak arasında dedi haftaya gidince bakıcaz bir daha cinsiyet karmaşası yaşadık resmen 😄
kumsalanne sudelss erkeğe benziyor da doktor erkek veya kız dedikten sonra o ne derse o ☺️ biz tahmin ediyoruz sadece
sudelss melisasak35 kızımda 12. Haftada erkek dedi doktor 15. Hafta kız demişti sanırım o yüzden herkes ön yargı yapıyor ama 16 haftada da yanılma olmaz herhalde diye düşünüyorum
ARYa143 sudelss ben pipi görüyorum ya, maşallah aslan parçası geliyo 🤭🤗 ben kordon değil diye düşünüyorum çünkü haftan çok erken değil yani tam cinsiyet öğrenme haftasındasınız o yüzden gördüğünüz şey net olarak pipi bence😁