Kızlar 37 haftalık gebeyim bugün kontörlüm vardı doktor kesinlikle alttan muane yapmıcam dedi pazartesi başka doktora kontrole gel ben yokum dedi ama alttan muane olma dedi kesinlikle sonra neyse sen çarşamba gel ben burdayım dedi bayramda hastanede değilmiş senin doğumun da 2 Haziran son gün dedi ama bu benim 2. Doğumum neden ısrarla alttan muane yapmak istemiyor anlamadım 40 a kadar gelmezse ne olacak dedim 2.ler gelir genelde dedi ve son muane de bebeği renkli falan da göstermedi anlayamadım neden böyle yaptığını