Tirtir5 canım 2 kürtaj oldum bebekte gelişim olmadığından 7 ve 8. Haftalarında. Dr. Bekle demişti ilkinde 3-4 ay korunduk fakat sonrasında hemen olmadı. 2. Den sonra 2 ay sonra hamile kaldım. Sağlıklılar bi oğlum oldu çok şükür. 3 yaşında şuan ve 2. Yi düşündük hamile kaldım ama bu sefer yine 8. Hafta da düşük oldu. Yine 2-3 ay bekleyecektim ki düşükün üzerinden adet görmeden hamile kaldım ve ikizlere hamileyim 7 aylık oldular çok şükür. Kürtaj ve düşük sonrası 3-4 ay beklemenin bilimsel bi kanıtı yokmuş. Biz korktuk hemen hamile kalınca bi sıkıntı olur mu diye araştırdık. Bi kaç sitede dr yazılarında özellikle düşük sonrası hemen hamile kalındığında daha sağlıklı bebek olayına rastlandığı yazıyordu. Yani dr. Psikolojik rahatlık sağlamak adına mı bunu öneriyorlar bilemiyorum rahim toparlasın diye mi veya. Yani düşünülebilir