lrnrbn_ bende de gebelikten sonra oldu özellikle çene alın ve dudak üstümde kahverengi kırmızı lekeler çıktı pul pul soyuluyor kızarıyor modumu düşürüyor 2 3 aydır ne yapsam geçmedi doktora gittim 2 tane krem verdi biri biodermanın kremi pahalı olmasına rağmen bi umut aldım hiçbir işe yaramadı kime sorsam hamilelikten oluyor doğumdan sonra geçer diyor bıktım bende artık uğraşmıyorum