MomNalbant canım korkma bende 22 haftalığım bazen 3 4 günü buluyor hissetmemem. yoğun çalışıyorum çok yorulduğuma bağlıyorum bende. Hatta doktor kontrolünde de doktor hep anne yorgun bebek yorgun hareket etmiyor diyor :) izinli günlerimde mutlaka hareket ediyor :) mesela bugün hiç hissetmediğim kadar çok hissettim hala da içerde savaşıyor sanki 2 gündür hareketsiz olan çocuk 😀 izinli ve evde olduğum için hareketli tabi. Ha bide mutlaka uzan tatlı bişey ye ve bekle. Ayaktaykenbu haftalarda pek belli olmuyor hareketleri.