momelif1 canım ben 30+3 te gittim 43-44 cmydi. Kilosuda 1900. Normalden biraz tombul ve uzun. Birde kız bebek. Eşim ve ben uzun olduğumuz için doktorun gen faktöründen dolayı çok normal olduğunu söyledi. Gebelik şekerin yok ise genle alakalı durum. Hatta 53-54 cm 4 kiloya yakın olacağını falan konuşmuştuk.