Kızlar 28+3 haftalık hamileyim ve nerden bakarsak yaklaşık 1 haftaya yakın nefes darlığı yaşıyorum. Derin nefes alma ihtiyacımda derin nefes alamıyorum zorlanıyorum astım veya koah hastası değilim bu arada. Aile hekimindeki doktora danıştım bana İpralev markalı hava verdi açıklamasında astım,koah ve nefes darlığı çeken hastaların kullanabileceği belirtilmiş. Tanıdık eczaneden ilacı aldığımda biraz şaşırdı hamilesin bunu neden yazdı gibi bi söylemde bulundu daha sonra telefonundan baktı çok çok zorlanırsan kullan dedi. Çevremden kime söylediysem de bebeğe zararı yokmu gibi sorular sordular. Şuan nefes darlığı yaşıyorum kullanıp kullanmama konusunda da çok kararsız kaldım. 2. Hamileliğim ama ilkinde böyle bişey yaşamadığım için size sormak istedim bu haftalarda bu nefes darlığı normal mi doktoru dinlenip kullanmalı mıyım? Bu arada aile hekimindeki doktorda eczacıyla aynı şeyi söyledi çok zorlandığında kullan demişti kararsızım ne yapmalıyım? Nefes darlığı yaşayıp bunu kullanan var mı?
