simaycav pelin623 ben şu an 23. Haftadayım, bu sabah uyandığımda tshirtüm ıslaktı, sonra baktım akıyor. Erken mi acaba diye tedirgin oldum da, şu an sizde durum nedir hala devam ediyor mu acaba? Doktoruma haziran 7si gibi gidicem de o zaman sorabilicem
arzuysf Benim 22 haftamda gelmişti hala geliyor her gun. bir sey olmaz. doktora sordum demekki sütün iyi olacak dedi
champanne İlk gebeliğimde 20. Haftada gelmeye başladı her gün geliyordu. Şimdi 24. Haftada 1 kere geldi 28 haftalıgız bidaha gelmedi hiç ama ikisi de normal
pelin623 simaycav ara ara sıkarsam geliyor da geçen kontrolüm vardı doktor güzel dedi kötü bir şey değilmiş
pelin623 simaycav ama kendiniz sıkmaya çalışmayın erken doğumu tetikliyormuş diye duydum bırakın kendi akarsa aksın