Ben adete göre 8+2 haftalık gebeyim dün kanamam oldu acile gittim yaşadığım yerdeki iyi bir doktor denk geldi vajinal baktı 6+4 görünüyor kalp atımı var demişti öğleden sonra kanamam durmuştu leke geliyordu sadece bugün daha önce gittiğim doktora gittim bana ne bebek var ne kalp atışı var kesenin şekli bozulmuş dedi öyle deyince ben özel bir doktora daha gittim akşam üstü hem karından hem vajinal baktı ve bana iki kese olduğunu ikiz hamile olduğumu söyledi ama keselerde bebek olmadığını birisinde kenarda birşey görür gibi olduğunu ama emin olamadığını ve kalp atımı alamadığını söyledi cumaya kadar bekleyelim eğer olmazsa kürtaj olursun dedi ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilmiyorum 3 doktora gittim ama hepsi farklı birşey söylüyor ama içimi en çok rahatlatan son gittiğim ikiz olduğunu söyleyen doktor oldu