Kızlar merhaba 37+1 oldum. Normalde 2 3 haftadır vajinamda ve alt rahmimde aşırı baskı var kemiklerimde ağrı var. Ama son 3 gündür hem gece hem gündüz sancı çekiyorum. Bu doğum sancısı değil biliyorum düzensiz. Bazen saatlerce ağrıyor bazen duruyor bazen tekrar geliyor. rahme iğne batar çıkar gibi, regl gibi ishal gibi ağrılar. Bazen karın bölgem de ağrıyor. Ama 3 gündür hiç durmadı ve sürekli idrar kaçırıyorum tuvalete gidiyorum normalde kaçırmazdım. Braxton Hils kasılmaları olabilir ama bu da abartı yaaaa! Hiç yaşayan var mı bunu sizce doğum yakın mı? keşke yakın olsa bebek iri sezeryan olmak zorunda kalmasam. Yoksa ben doğum yapasıya her gün bu sancıları çekecek miyim?