tuba_grz Kızlar daha 20+4 haftalık gebeyim ve günde 1 2 defa bebek sanki toplamıyo gibi bi yerde sertleşme oluyor öyle olan var mo acaba
buketdeniz19 tuba_grz genelde yer değiştirdiği zaman o şekilde oluyor canım bende de aynısı oluyor bazen
sentinuss tuba_grz 26.haftadan beri benim de o şekilde, şuan 37 haftalığım yorulunca, çok ayakta durunca daha da fazlalaşıyor sertlik. O sertleşme ile bugün nst ye girdim ama sancım çıkmadı. Doktorum normal dedi
yagmurrana tuba_grz bende de 22. Haftalardan beri oluyor ara sıra. Hiç endişelenmedim çünkü bebek dayanıyor bariz, biraz orayı dürtünce rahatsız olup gidiyor 😄
decembermum tuba_grz sorun benim de öyleydi 21 haftalıkken falan oluyordu ben pek anlamamıştım erken doğum riskinden hastanede yatınca o toplanmanın sancı olduğunu söylediler ve 32 haftalık doğdu yani korkma ama doktoruna söyle peki sancı yapıyor mu o zaman
melikesvrn sentinuss bende 37 haftaligim iki gündür sürekli karnımın üst kısmında sertleşme oluyur hemen de geçmiyor ve yoğun kaşık ağrım var sancı değil midir
tuba_grz sentinuss hee ya son aylarca zaten normal diyorlar da ilte böyle daha küçük olunca İnsna korkuyor demek ki bişeynyok ya
Aylin_1721 melikesvrn benimde öyle oldu gece 1 gibi gittim 36+2 ydim akşam 8den beri sertlesiyodu en az 1 saat inmiyodu ve hafif adet ağrısı gibi ağrım vardı ilk doğumum zorunlu sezaryan olduğu için sancı nedir bilmiyodum için rahat etmedi gittim sbaah 6ya kadar nst çekildi bi baktım bebek sertlesince agrimda olunca nst 70lere geliyodu meğerse gerçek sanciymiş sbaah 7:58 de sezaryanla doğum yaptım sizinde doğumunuz yaklaşmiş riske atmayın derim bı gösterin sağlıkla kucağınıza alırsiniz inşallah
kubranurkuras tuba_grz ne olur ne olmaz düzenli kasılmaları ihmal etmeyin hareketlerinden kaynaklı toplanma olabilir ama bu toplanma sık oluyorsa kontrole gitmekte fayda var tetikleyen idrar yolu enfeksiyon u olabilir erken doğuma sebep olabilir. Su nişan vs gelirse muhakkak takip edin . Benimde 29 haftadan beri öyle iki kere sancılarımı serumla durdurdular. İdrar yolu enfeksiyon u tetikliyor benim sancıları da
melikesvrn Aylin_1721 amin inşallah 2 gün sonra kontrolüm var eğer artarsa daha önce gideceğim o halde
Sbnr decembermum küvete girdi mi ? 33 haftalığım sabah 6 da bel ağrısı ile uyandım. Sıcak duş aldım 2 tane parol içtim geçmedi. Bu saat oldu kasıklarıma yayıldı ağrı şuan hala ağrım var. Bebek çok hareketli karnım yamulup duruyor sertleşme de oluyor bir gevşiyor bir sertleşiyor. Ama ağrı dinlenmeme rağmen gitmiyor Son kontrolüm 6 gün önceydi bebek baş aşşağı pozisyonda
tuba_grz yagmurrana doktorlarda normal diyp ama bebek böyle toplanırsa yuvarlak olursa belden de ağrın olursa gel