Fnur6435 doğumdan sonra zaten ilacı kestik. hastanede sürekli ölçüm yapıldı.evde de bir hafta kontrol et dedi doktor . bir hafta sonra zaten Doktor sizi ayrıca dikişlerinize bakmak için yada kontrol amaçlı çağırıyor , orada tansiyonumu sordu normal seyrettiğini söyleyince tamam dedi. ilaca hiç gerek kalmadı. tansiyonum gebelik tansiyon olarak kaldı