Busra500 Merhaba bugün ıkı tanetest yaptım biri erken gebelik testi o bulutlu gibi dağılmış şekilde olunca ıkinci normal gebelik testi vardı onuda yaptım o da ikinci silik çizgi hamile miyim değil mi?