blnmyld tek çaresi dinlenmek kendini yorma bırak işler kalsın, bel fıtığım vardı 14. Haftadan beri bel ağrısı çekiyorum 27. Haftadayım şuan sadece bir süpürge dahi yapsam ayağımın üzerine basıp yürüyemiyorum 10 dakikadan uzun süre yürüyüş yapamıyorum, bebekler nazlı nazlı geliyor 🥲