Svvv Selam kızlar 34+5 im parmaklarımı oynatırken falan böyle hamlamış gibi ağrıyor özellikle de sabahları yumruğumu sıkamıyorum sizde durumlar nasıl ödem mi oldu acaba yüzüklerim biraz zor oluyor ödemle mi alakalı acaba
Perla_ Svvv evet ödem olmuş ilk gebeliğimde benimde vardı soğuk suya tutarak rahatlatıyordum sabahları parmaklarımı açmaya çalışırken canım acıyordu
aframoms13 Svvv magnezyumu zamanında alın veya doktorunuza söyleyin değiştirsin benim vucudum hiç ödem tutmamıştı yüzüğümü doguma giderken ebeler cıkardı 😄 bi tanıdıgımın da hamileyke ayakları çok şiştiği için yuruyemiyordu hastanede yattı serumla magnezyum verdiler ona geçti
Svvv Perla_ soğuk suya da tutuyorum ama rahatlatmıyo sabahları özellikle baya bi ağrıyor akşama doğru azalıyo
Melike3506 Svvv belki yeterli olmayor olabilir ben ocean extramag kullanıyorum kullanmaya başladığımın 3. Günü geçti ağrılarım hala da kullanıyorum her gün 1 tane
Svvv Melike3506 bende değiştireyim belki iyi gelir direkt eczaneden alabilir miyim yoksa doktoruma mı danışayım
Melike3506 Svvv doktorunuza sorsanız daha iyi olur ben bu şekilde sormuştum doktor magnezyum kullan dedi isim falan vermemişti bende tavsiye üzerine oceanı almıştım siz yine ee sorun doktora
elifsn23 Svvv ben yüzüğümü çıkardım sadece dışarı çıkarken takıyorum artık arada kontrol edin unutursanız yüzüğü kestirmek zorunda kalırsınız bir akrabamın öyle oldu çıkmadı parmağından