Cakmakdilek Arkadaşalr 34+6 nst sancılarım çıktı çok yatış verdiler nst bağlandım hep orda sancım çıkmadı Servise aldılar orda gözetim altına Ciğer geliştirici iğne vurdular birde rahim ağzı kapalı ama kısaymış 22 çıktı yaşan varmı böyle
June6 Cakmakdilek 35. Haftamda aynısını yaşamıştım ilk hamileliğimde nst de hissetmediğim sancı çıkmıştı ciğer geliştirici iğne vurulmuştum bi gece hastanede yattım sonra çıktım 38+2 de doğurmuştum rahim ağzı uzunluğunu hatırlamıyorum ama o zaman kaçtı diye geçmiş olsun Allahın izniyle hemen doğmuyolar tedirgin olmayın ciğer geliştirici önlem olsun diye vurulması iyidir🙏🏻🌸
June6 Cakmakdilek normal ilerledik normaldi yani ama benim bebeğimin kordonu kısaymış kalp atışları azalınca mecbur sezaryen olmuştum