anonimisss Kızlar ben daha bu testleri yaptırmadım henüz bilgim yok ama genelde yaptırmayın kötü sonuç çıkınca üzülürsünüz 9 ay boyunca diyolar bu konuda fikirleriniz nelerdir
dilekmom6 anonimisss üzülecek bir şey yok. Bunlar tarama testi tanı testi değil. %50 ihtimal var. Riskli denilen bebekler sağlıklı doğabiliyor. Bence yaptirman gerekirdi diye düşünüyorum. Ben yaptırdım ikisini de