Kızlar 29+3 teyim bugün kontrolüm vardı doktorum 28+3 görünüyor dedi bir hafta geri dedi gelişimi 1150 Gr dedi ilerleyen haftalarda toplarlamazsa gelişim geriliği var diyebiliriz dedi zayıf bir bebek olur dedi doğum pozisyonuna henüz gelmemiş makat duruşunda dedi poposu aşağıda dedi B12 eksilmiş bende de onun için balık yağı ve vitamin iğnesi verdi bana da haftaya da nst ye bakarız dedi bu durumları yaşayan var mı bu haftalarda nasıl ilerlediniz