Kızlar 37 küsür haftalık hamileyim ikinci hamileliğim. Bu hamileliğimde bel fıtığı, göbek fıtığı, vajinal varis ve hemoroid oldum. İlk çocuğumda hiç problemim yoktu vajinal doğum yapmıştım. Doktorum yine destekliyor vajinali ama ne kadar mantıklı bu sefer bilemiyorum. Doğumda basınç yüzünden bütün şikayetlerim artacak. Siz olsaydınız ne yapardınız? Arkadaşlarıma da biraz özel rahatsızlıklar olduğu için fikir danışamıyorum