newmom10 evet problem yokken hiç gerek yok, bayram izninde olacağı için doktor arkadaşıma gel bu hafta alalım seni bayram dönüşü yoğun olur sıra sana gelmez, bayramda sancılanırssn da ben olmam demiş.. arkadşaım doktor değiştirdi bu yüzden, erken doğum yapmak istemedi.