bilemiyorumaltann ARYa143 ama doktora Antalya’da gideceğim. burada erken sıra bulmak pek mümkün olmuyor ☹️
ARYa143 bilemiyorumaltann bilemiyorumaltann Oooo bayağı da uzakmışız🤭 şu an Urfa’da yaşıyoruz görev icabı, burdaysanız Dr önerisinde buluncaktım 😁😁
buketdeniz19 bilemiyorumaltann beklemene gerek yok canım o değerle zaten kese gözükür önce kese sonra bebek sırayla hepsi bende önce keseyi gördüm sonra bebeği 😊
bilemiyorumaltann ARYa143 ansjjdjdjdj cumadan önce gitme ihtimalim yok cumaya kadar duruşmam var ama cuma gideceğim 😅 bana kalsa on gün daha bekleyecektim skkdkdk
ARYa143 bilemiyorumaltann neyse cuma gitcen artık yapcak bi’şey yok🤭😂 Stresle bekliceksen duruşma dursun sen git 🤣