Bugün bu doktora gittim sadece bebeğe baktı iki da başka hiç ilgilenmedi bile yanındaki asistan çok tatlıydı o ilgilendi sorularımı cevapladi aslında doğum için gitmiştim bugün 33 haftalık olduk gün alalım diye çok erken gün almaya dedi nst yolladı sonuç iyi dediler 37. Haftada gel 39. Haftada dogurtalım dedi şaşırdım bende herkes 38. Haftada doğum oluyor demişti gün verir zannettim ama vermedi tekrar çağırdı acaba ben doktora 40. Haftaya tamamlayalım desem tamamlar mı ki 39. Haftayı bekleeyen 40 ı da bekler gibi umarım bekler ikinci sezeryandan çok korkuyorum çok fazladır 🫠🫠🫠