5 ay önce 6 haftalık bebeğimi kalp atışı bile duyamadan kaybettim. Şimdi 12 haftalık hamileyim en son 8 haftasında doktora gitmştim her şey yolundaydı çok şükür. Sabah doktora gidicem 1 ay aradan sonra ama çok endişeliyim. Ya bişey olursa, kaybetmş olursam diye. Sosyal medyadada kötü hikayeler karşıma çıkıyo daha fazla kötü oluyorum. Nolur bana dua edin yarın güzel haberle döneyim🥹🙏🥺