hillaal Ben normalde adet olmam gereken günde test yaptım sonuç ekteki resimde. Aradan iki gün sonra normal bir test yaptım bu sefer herhangi bir çizgi görülmedi ben hamile miyim değil miyim bir türlü anlamadım ama iki gündür peçeteye kahverengi akıntı da geliyor. 
hillaal minee24 ayyy inşallh inşallah sabah erken gebelik testi yapıcam tekrar bu sefer kessin belli olur diye düşünüyorum